vilken helg

0kommentarer

Det här har minst sagt varit en händelserik helg. I fredags var jag kvar på jobbet till tre för att sedan ta en fika på cafét med mamma och Conny som fyllde år. Sen blev det handel och så hem för att äta lite innan jag gjorde mig i ordning för fest. Det var nämligen dags för 80-talsfest på Folkets Hus med Titanix och dj:n Stratos. Alex, Linda, Lina och Sanna kom till mig och vi hade lite förfest.
 
Jag har haft lite "otur" med Titanix-fester. Första gången jag gick blev jag väldigt full och Björn hällde i mig en loka för han blev orolig för mig, andra gången hånglade jag på dansgolvet och trodde ingen såg oss men tvärtom så såg alla oss (vi träffades till och från i ett halvår så i efterhand känns det ok men otroligt pinsamt då) och tredje gången blev jag superkalasfull och kräktes överallt. På jobbet trodde dem att jag denna gången skulle ta en blandning, bli superfull och hångla på dansgolvet. Inget av det hände faktiskt, inte öppet iaf :P
 
Vågade inte dricka så mycket för jag hade kanske bestämt träff med någon där. Någon jag aldrig träffat förut vilket gjorde att jag var lite försiktig eftersom han kunde ha varit en yxmördare! Blev en lyckad kväll. Mycket folk, bra musik, mycket dansande och lite spänning ;-)
 
Igår firade vi Connys födelsedag, dem bjöd på chili con carne och våfflor. Resten av dagen/kvällen sov jag eller såg på tv, hade blivit alldeles för lite sömn dygnet innan men det tog jag ifatt :D Efter lång sovmorgon blev det handel och sedan en tripp till Linda för ett tupperware-party. Nu sitter jag här i soffan och önskar att jag var ledig ett dygn till. Men såna mirakel kan nog inte ske ;)
 
Nagellackdags och sedan sovdags!
önskar er en bra vecka!
 
80-talsfest, Titanix,

Kommentera

Publiceras ej