sista arbetsveckan

0kommentarer

Jag har gått på semester!!! Wihuu!!
 
Veckan som varit, utan elever men med möten, schemaläggning, lokaldiskussioner och städning har varit fylld med arbete men ändå ganska lugn och skön. Det är verkligen skillnad att arbeta så här. Bara det att man kan göra klart en uppgift innan man börjar på nästa utan typ hundra frågor däremellan är skönt. Tänker att jag borde skaffa mig ett jobb där jag kan ha det så jämt, skulle passa på kontor eftersom jag skriver snabbt på datorn =)
 
Kan inte fatta att jag/vi faktiskt överlevt ett läsår till. Det har varit så himla rörigt med mycket problem och frågor. Men lever gör vi, fast jag känner att det har kostat på, betalar med min psykiska hälsa...
 
Här kommer ett kort på mina midsommarnaglar
 
 
Hoppas ni haft en bra dag!
midsommar, nail art,

Kommentera

Publiceras ej