uttråkat regn

0kommentarer

Den här dagen har varit såååå seg. Kände att jag behövde komma ut (blir deppig av att bara sitta hemma och glo...) och se lite folk så tänkte åka till centrum för lite lunch. Men självklart regnade det ute, inte så lite heller. Efter ett tag blev det ett uppehåll så jag gjorde mig i ordning men så började det igen. Satt och väntade typ en halvtimme men det verkade inte gå över så övergav mina planer, bytte om till myskläder och gjorde en tonfisksallad istället. Blev att titta på tv och läsa sen istället men kände rastlösheten (och suget efter socker) så tog fram gåbandet och motionerade lite också. Att jag skulle äta godis kunde jag inte bota men kunde ju åtminstone göra åt några kalorier :P
 
Helgen var dock inte seg. Lördagen spenderades ihop med pappa, Kerstin och lillebror Jens i Linköping på IKEA och Biltema. Sedan blev det en sväng till Norrköping för kinamat med lillebror Filip med familj. Det var lille Brors första riktiga restaurangbesök (för McDonalds gills inte). Han skötte sig superbt självklart :D
 
Fick min födelsedagspresent av pappa, skulle varit en byrå från IKEA men blev en bokhylla istället (byråarna var för breda för att det skulle se bra ut i badrummet). Blev en sån öppen hylla med 8 fack, köpte två lådor till att ha längst ner och så fyra luckor att ha på mitten. Mycket nöjd! Tyvärr får jag inte till någon bra bild för min gamla byrå står kvar och väntar på hämtning, men det kommer.
 
Nu blir det nog en tur till på bandet och sedan är det tv:n som gäller för ikväll är det komedikväll på femman. Det blir Hart Of Dixie, Big Bang Theory, Mixology och så Super Fun Night, yeah!
 
Ha en bra kväll!
Big Bang Theory, Hart Of Dixie, Mixology, Super Fun Night, kanal 5, regnigt,

Kommentera

Publiceras ej