oops :-)

0kommentarer

Inte för att jag skriver så ofta, men det var inte meningen att det skulle ta fem dagar. Oops. Blir mindre surfande för mig nu när jag måste koppla dagorn till tvn. Jobbigt att sitta på golvet med datorn i knät och stirra uppåt. Måste verkligen få arslet ur vagnen helt enkelt och köpa en ny dator. Tänk att det ska vara så himla svårt!
 
Jaja, nu är jag här iaf :D Idag är det torsdag och det är snart dags för helg igen, jippi. Idag gick jag dessutom tidigt från jobbet,  brukar vara kvar till fem eller iaf kvart över fyra så att gå tio i tre kändes lyxigt. Gjorde det för att jag skulle träffa några kollegor för en fika. Alltid trevligt! På tal om fika så ska jag ta en imorgon också men då med Alex och hennes lille Vilgot. Fast det är klart, vi har planerat att ta en promenad också ;-)
 
Har tyvärr fortfarande ont i min hand och nu värker den lite så dags att lägga ifrån sig datorn.
Önskar er en trevlig helg :-)

Kommentera

Publiceras ej