fika-städa-äta

0kommentarer

Dagen började mycket tidigare än jag önskade men så är det när man ska träffa släkten. Mamma, Conny, moster, mormor, morfar och Connys mamma tog en fika ihop. Sen blev det hem för en rejäl städning, mamma2 ringde nämligen och föreslog att vi skulle träffas. Slängde rejält med källsorterat material, dammsugade, torkade köksgolvet, skrubbade diskho, bänk och spis. Kändes bra efteråt. Förutom det faktum att trots att jag städat var det ju ändå inte rent, finns ju hur mycket som helst att göra. Skulle behöva flytta så det blir grundligt städat men det vill jag ju inte :P
 
När Eva kom tog vi en promenad och så åt vi sallad med avokado, kyckling, fetaost, mango, granatäpple mm, mumsigt. Sen blev det kaffe, choklad och prat i två timmar :D
 
Och så nu sitter jag här framför datorn på min pilatesboll, lyssnar på musik och funderar på vad jag ska göra. Har sett en film och orkar inte se en till. Kanske blir lite nätshopping istället. Skulle vilja ha något nytt att ha på mig nästa helg när vi ska gå ut men det är inte lätt att hitta nåt som passar mig tyvärr. Meeen blir nog att göra ett försök och funkar inte det kan man ju alltid köpa ett eller två nagellack :P
 
godnatt

Kommentera

Publiceras ej