virkning

0kommentarer

Har kämpat på med min virkning jag har gjort tre skallror klara. Håller nu på med en turkos pingvin med vit mage. Oj, ja det är en utmaning men går okej iaf :D Två av skallrorna har jag ju visat här, de med runt skaft och hängande öron. Den sista jag gjorde hade ett rakt skaft istället. Beskrivningen är från Svarta Fåret, samma som de andra, och är gjord av garnet Tilda.
 
 
Igår kväll var det lite tungt så drack några glas vin och pratade med Björn i en timme. Kändes bra! Sen blev det lite jobbigare, för när jag borstade tänderna och använde tandtråd så gick en bit av en tand bort :O Inte nöjd med läget, men har åtminstone inte ont än. Så nu vet vi vad jag ska göra på lovet, förutom att storstäda...två jätteroliga aktiviteter...
 
För att fira att det är påsklov imorgon ser jag på söndagsfilmen, äter popcorn och godis samt dricker massa cola :D lyx!
godnatt
 
 
 
 
Svarta Fåret, Tilda, virkning,

Kommentera

Publiceras ej