tappa.se

0kommentarer

Efter 50dagar avslutas idag stegtävlingen vi på jobbet är med i. Gick i mål för två veckor sedan men har självklart fortsatt.
 
Under dessa 50dagar har jag enbart en dag under 10000steg (vilket är det rekommenderade antalet steg/dag man ska ta). Idag när vi avslutar tävlingen har jag gått 619,4km och har ett snitt på 15800steg/dag. Jag kom på andra plats (kom trea i tävlingen i våras) av fem. Ganska nöjd =)
 
Mest nöjd är jag över att det bara är en dag som jag inte har 10000steg. För på helgerna, speciellt söndagarna, har jag svårt att motivera mig själv att röra på mig, räcker med en tripp till affären tycker jag.
 
Det var höstens tävling det! Hoppas det blir två nästa år också.
 
Förresten, imorgon är det fredag :D Innebär att vi ska fira min lillasyster som fyller år på lördag samt mamma2 som fyller år om två veckor.
 
Höghöghög tid för mig att sova nu.
Godnatt
tappa.se,

Kommentera

Publiceras ej