stickcafé =)

0kommentarer

Idag har jag gjort något nytt. Jessica och jag var på stickcafé på biblioteket. Jag har inte handarbetat på flera år men känner att jag kan behöva lite kreativt lugn. Jessica virkade och jag började sticka på en halsduk på rundstickor. Har ingen beskrivning så fick ta upp för att jag hade för lite maskor. Men nu vet jag hur jag ska göra i alla fall. Blir fortsättning i januari, fast jag hoppas att halsduken är klar då!
 
I söndags hände något märkligt, också nytt men inte positivt sådant tyvärr... Medan jag bakade en liten sockerkaka inför att Alex skulle komma fick jag lite ont i huvudet, men bara lite. Så märkte jag att det började flimra för ögonen och synfältet minskade. Det var som att svarta fläckar hindrade synen under och från utsidan av ögonen, väldigt obehagligt. Funderade på om jag höll på att få en stroke eller något liknande...tog en huvudväkstablett och härdade ut. Huvudvärken blev mycket värre så på eftermiddagen låg jag mest i soffan med dunkande huvud, usch, ingen jättekul em direkt.
 
Men det som var bra med söndagen var att Alex kom på besök med sin en vecka gamla Vilgot. Jättemysigt! Även han trivdes okej i min famn =)
 
En liten bild på lille Vilgot sedan tackar jag för mig. Varit en lång vecka...godnatt
Foto: haft besök av Alex o lille sötnosen Vilgot idag! han trivdes hos svensson :-) varit en riktig bebishelg <3
stickcafé,

Kommentera

Publiceras ej