teknikens under?

0kommentarer

Sist berättade jag om den film som klassen har spelat in och som jag sitter och redigerar. För att få den klar till på onsdag bestämde jag mig för att jobba lite med den ikväll. När jag öppnar youtube finns inte filmen kvar. Satt över en halvtimme och försökte hitta den, startade om, loggade ut och in men nej, kom upp felmeddelanden och ingen film. Kan säga att det var inte långt ifrån att tårarna kom för det är många timmar jag ägnat åt den...jaja, tröståt lite och så skulle jag börja om. Satt i en timme och försökte påbörja en ny film men det gick inte. Fick upp felmeddelanden och konstigheter. Så nu har jag ingen film alls. Ja, går verkligen bra för mig och nejdå jag är inte bitter över att det är tredje gången det går åt skogen :P Inte teknikens under utan teknikens helvete istället.
 
Helgen för övrigt har varit bra. I fredags eftermiddag träffade jag mormor och morfar i centrum för en fika. Sedan hjälpte jag dem hem med matkassen för att sedan gå tillbaka till centrum, handla till mig själv och gå hem till mig på andra sidan centrum och på andra berget. Blev en lång promenad, sedan blev det en liten till när jag gick för att mata mammas katt. Fick ihop hela 22510steg, rekord för mig den här tävlingen :D
 
Idag (klockan är ju över 12 så är egentligen igår) blev det en tripp till stan för lite shopping och thaimat (känns lite konstigt att åka dit själv men samtidigt lite skönt). Eftermiddagen spenderade jag på en fotbollsmatch, mina tre bröder var med, fast en i motståndarlaget vilket gjorde hejandet lite svårt, men det var roligt att se dem.
 
Nu är klockan mycket så det är hög tid att gå och sova. Eller blir lite steg först, läsning och sen blir det att sova. Imorgon ska vi till mormor för att fira mors dag, handla och sedan ska jag och Alex på bio, "Epic".
Önskar er en trevlig söndag!
godnatt
 
tappa.se,

Kommentera

Publiceras ej