te te te

1kommentarer

Det är torsdag, jag sitter i soffan med datorn, en kopp grönt te och en apelsin som väntar på att ätas. Tur det är fredag imorgon för jag är så himla trött, trots att Baloo och jag tog en tupplur i fåtöljen förut. Ska sova i helgen =)
 
Te. Min kära granne och jag drack mycket te förr. Vi hade kvällar med te och terapi varje vecka. Sedan flyttade hon... Ett par månader senare när vi pratade kom vi in på det och upptäckte att ingen av oss drack te som förut. Nu, två år senare, dricker jag te som vanligt igen. Men saknar våra kvällar...skulle behöva en. Menar, te kan jag ju dricka själv men terapibiten är svår att fixa själv :P
 
Nu ska jag ta itu med min apelsin (guuud vad goda dem är nu) och sörpla i mig mitt te för snart är det sovdags.
Önskar er en bra fredag :-D

1 kommentarer

Karin

07 Mar 2013 21:33

Vilken fin blogg, och person, du har/är! Ha en riktigt fin kväll! :)

Svar: åh vad glad jag blir, nästan lite tårögd. tack så jättemycket! att jag tycker om din blogg/dig har du väl märkt av alla kommentarer, har lite svårt att vara tyst :D önskar dig en trevlig helg!
Alexandra

Kommentera

Publiceras ej