shopping =D

0kommentarer

Idag har mamma och jag varit i stan för lite shopping. Jag ville verkligen handla men oftast när jag känner så brukar det sluta med att jag kommer hem med ett par örhängen, ett nagellack och eventuellt en t-shirt och då räknas det som storshopping! Blir ibland lite irriterad på mig själv, menar jag har råd att shoppa loss emellanåt men har beslutsångest, är kräsen samt är kort och rund, så det blir sällan några storköp.
 
Men idag ni har visa-kortet fått jobba och pengarna har rullat :-P Kom hem med två nya vårjackor (en kort rosa dunjacka samt en lång svart), två mattor till köket (flerfärgade trasmattor), två cardigans (tunna stickade, en ljusblå och en ljusgrön), ett nagellack (ljusgrönt krackeleringslack från Isadora), ett par örhängen (ljusgröna) och en ljusgrön sjal. Helt chockad, men mest chockad blev nog mamma. Var jättekul men oj vad vi var trötta när vi kom hem.
 
För tillfället är jag väldigt nöjd med mitt kök, tycker det blivit så vårigt och fint med massa färger, så här kommer några bilder =)
 
De nya mattorna blev bra tycker jag, älskar färgerna.
 
De här fina temuggarna fick jag av lillasyster i julklapp, tyckte de passade jättebra som blomkrukor!
 
Den lila ljuslyktan i fönstret fick jag av Smurfis till julklapp, härlig färg och form.
Tavlan med Eiffeltornet är ett kort som min lillebror tog när vi var där, häftig bild!
 
Det var mitt kök! Önskar er fortsatt trevlig helg!
kram o godnatt

Kommentera

Publiceras ej