greeeeeen, eller inte...

0kommentarer

Grön onsdag gäller bara naglarna för ute är det vitt och grått då snön har fallit under större delen av dagen, bläää. Mina vårkänslor som vågade glimta fram lite i lördags har försvunnit all världens väg...
 
Men på naglarna bär vi idag grönt, för det är Grön Onsdag hos Karin idag. Vet att många är trötta på krackeleringslacken, men själv har jag bara ett svart som jag använt typ 3 gånger, så när jag hittade de nya vårigt pastellfärgade hos Isadora blev jag jätteglad. Detta är Mint. Under har jag Marie Antoinette från Loreal, det är mycket svagt rosa, tyvärr för ljust. Det är en mintgrön med lite gult i sig (matchar inte alls sjalen och örhängena som är helt mintgröna, upprörande :P ). Sprack väldigt mycket så stora partier av det undre lacket blev synligt, nästan för mycket. Blev ganska bra. Gör mig lite vårglad iaf :D
 
grön onsdag,

Kommentera

Publiceras ej