vandring, fotboll & skolavslutning

0kommentarer

Idag har skolan varit på vandring runt en sjö, det var jättefint med ängar, blommor, träd och sjön. När vi kom fram grillade vi korv, några badade och så hade vi lite samarbetsövningar. Lagom varmt. Var en riktigt bra dag!
 
Värsta var att när vi kom tillbaka till skolan var det dags för fotbollsmatch mot 6orna. Flera av dem tränar fotboll så vi var oroliga och dem var övertygade om att de skulle krossa oss. Dem vann, men bara med 2-1 och deras målvakt fick verkligen jobba, rena oturen att vi inte fick in fler mål (eller vi och vi, i närheten av målet var jag aldrig). Efter allt detta var jag rejält mör i kroppen så ikväll har det inte hänt mycket här hemma direkt.
 
Men eftersom det är skolavslutning imorgon så var jag ju tvungen att göra mina naglar lite somriga. Förresten så var en kollega här i måndags för hennes dotter ville ha blommor på naglarna och jag lovade att fixa det. Var roligt att göra på någon annan, och hon var helt nagellackstokig så det var lite extra kul. Hon tittade på min samling med typ 80 lack som står på ett glastårtfat och bara wow!
 
Ja här kommer mina naglar iaf. Blev inte jättenöjd men ser lite roligt ut inför skolavslutningen imorgon =) (kan inte fatta att det är avslutningen imorgon, herregud vad fort de sista veckorna har gått...)
 
nail art blommor,

Kommentera

Publiceras ej