Uttråkad...

0kommentarer

Igår var jag väldigt uttråkad. Dagen började bra med fika och lite shopping i centrum med mamma och hennes man. Men sen...kom mig liksom inte för att göra något ordentligen men ville inte bara vara hemma heller. Det blev en rad småsaker, smaksatte olja, kokade eget iste, diskade och skrubbade diskhon (alla som känner mig vet att diskar/städar jag frivilligt då är det illa :P ).
 
Småflaskor med olja: vitlök+peppar, oregano+dragon samt chili+peppar.
Iste blev det också med en blandning av rött te med citrongräs samt grönt te med skogsbär.
Blev inte så fint så ingen bild men gott blev det =)
 
 Vallmon har börjat slå ut i helgen. Olivträdet växer bra.
 Har dragon och oregano. Krusnejlikan är så himla söt!
 
Och så här har mina naglar sett ut, kortet är tagit efter 3 dagar så det ser lite slitet ut. Men tycker naglarna såg ut som godisar. Gjorde mig glad =) Nu är det snart sovdags för jag har en vecka kvar att jobba, sen är det sommarlov även för oss lärare, jippi!!
 
 
målat naglarna, smaksatt olja, örter,

Kommentera

Publiceras ej