rosaprickig fikabebisterapitorsdag

3kommentarer

I tisdags blev jag sugen på att göra nåt med mina naglar men kunde inte bestämma mig för vad. Till slut blev det en himla massa prickar. Gillar prickar och ränder men prickar är så himla lätta att göra att dem oftare hamnar på mina naglar :D
 
Så idag visar jag upp min rosaprickiga manikyr och deltar samtidigt i Emmas Pink Thursday. Hade precis köpt ett nytt grönt lack så var tungen att testa hur det såg ut! Gjorde prickar i tre olika storlekar.
 
 
 
Lacken jag använt är (från tumme till lillfinger):
Isadora - 192 Power Pink. Depend (saknar nr. ett par år gammal bubbelgumsrosa). Mavala - 196 Racy Fuchsia. Mavala - 304 Bamako. Lumene - 10 I'll Wait.
 
Ska alldeles strax åka till min vän Sofia som fick barn i maj. Blir fika, terapiprat och bebisgull.
Önskar er en bra dag! =)
Isadora, Lumene, Mavala, Pink Thursday,

3 kommentarer

Bella

04 Jul 2013 12:19

Vad fint det blev! Gillar också prickar! :)

Svar: Tack så mycket! Ja dem är användbara :D
Alexandra

Alexandra

05 Jul 2013 10:49

Jätte snyggt. Gillar verkligen att du inte har någon basfärg.

Svar: Tack så mycket! Gillar din manikyr, ringfingret blev jättefint, kul med videon till!
Alexandra

Emma

05 Jul 2013 12:24

Kul att du ville vara med, hoppas det blir fler gånger :)
Gillar din manikyr med prickarna men skulle nog föredra att ha en bas under :)

Svar: Tack. Har bara varit med en gång förut men ska försöka lite oftare. Inser dock att jag behöver köpa mer nagellack för att kunna vara med på temadagarna :D
Alexandra

Kommentera

Publiceras ej