Festhelg!

0kommentarer

Så var det dags igen! I helgen hade vi karneval. Roligt som vanligt. På fredagen var jag och Alex nere på dagen för att äta lunch samt titta på talangjakten. På kvällen åt jag middag ute med mamma+man, moster, mamma2 samt lillasyster. Gott och trevligt! Efter det skulle Alex och jag titta på reggae-bandet Roxanne från Norrköping, men hon stannade utanför tältet med Linda istället. Men jag gick in, åt en munk, drack en cider och lyssade på musiken innan jag åkte hem.
 
På lördagen var själva karnvalståget. Satt en stund med pappa och Kerstin, de drack öl medan jag åt en sallad. Såg inte hela tåget för det var lite försenat och jag skulle ha lite förfest. Vi hade en väldigt trevlig kväll. Satt och pratade och drack på uteplatsen i flera timmar innan vi gick ner till öltältet. Där lyssnade vi på Bruno Mitsogiannis som kommer från Viken samt Peter Johansson utifrån Sankt Anna. Dem jobbar ihop på musikalen "Rock of ages" i Stockholm. Så himla duktiga! Under kvällen träffade jag en hel del folk att prata med (men även några jag undvek...). Trevlig kväll!
 
Tyvärr är väl ens förväntningar för höga för det blir aldrig så bra som man hoppas...blir lite irritation och ensamhet tyvärr...men roligt är det och nu får vi se fram emot nästa års karneval :D
 
Hoppas ni hade en bra helg!
godnatt

Kommentera

Publiceras ej