drinkisar

0kommentarer

Igår blev det äntligen dags för en kväll med drinkar, utgång och dans. Jag har ju till och med drömt om drinkar så det var tur vi fick till det :D Det blev Linda, en kollega till henne, Elin och jag. Tror att vi alla blev ganska (läs mycket) berusade, men det var skönt att stänga av hjärnan ett tag och skratta och dansa istället!
 
Tyvärr var det inte mycket folk ute så det blev inte riktigt så roligt som det kan bli. Dessutom satt jag en bra stund och pratade med en av pappas bekanta om hans beteende. Blir lite trött ibland då folk säger typ, ni måste vara snälla mot er pappa, han har det tufft. Dessa människor har bara hört hans sida och han är bra på att lägga över alla problem på andra. Detta gör mig irriterad och med lite alkohol i blodet kände jag att jag var tvungen att få ge min version av det hela. Kanske inte det smartaste men samtidigt så känns det ganska skönt att berätta lite ibland...
 
Har dock varit ganska trött idag, det kräves bulle, cola och ett bad för att bli människa igen, men det var värt det! Blev ganska lite sömn, typ kl.4-9 så nu är det snart sängdags.
Hoppas ni haft en bra helg!
godnatt

Kommentera

Publiceras ej