... :-( ...

0kommentarer

Vet inte riktigt vad det är för fel på mig... Sommar, jättefint väder, solat, badat, läst i hängmattan och på uteplatsen, umgåtts lite med vänner och ändå har jag flera gånger haft ångest och bara velat gräva ner mig...jodå jag älskar mitt liv :P
 
Har drömt väldigt mycket konstigheter också, allt från godisdrinkar till graviditeter och jobb, bara det första är sånt jag vill tänka på. Behöver nog helt enkelt gå ut och dricka och dansa så min hjärna blir tom ett tag, ååå vad skönt det skulle vara...
 
Må vara barnsligt men jag är trött på att allt ska vara på andras villkor. Handlar om många olika saker, t.ex. vänner som är skyldiga mig pengar och gör annat än betalar tillbaka dem, släktingar som tycker deras åsikter är viktigare än mina och egoistiska människor. Fast ibland tänker jag att det är jag som är den egoistiska eftersom jag inte alltid orkar engagera mig i andras småsaker (riktiga småsaker inte viktiga grejer) efter en tuff dag på jobbet. Eller diskutera någons problem som vi redan diskuterat hundra gånger... Brukar säga att jag är en hemsk människa och ibland så ja, stämmer det. Men å andra sidan så har jag under åren tagit väldigt mycket skit och ibland rinner det liksom över. Varför ska jag stå ut med sånt när andra inte gör det?
 
Nej usch, måste försöka gaska upp mig...har ett fint nagellack på tassarna och läser en väldigt bra bok. Alltid något :D
 
Hoppas ni har en bättre vecka än mig.
godnatt

Kommentera

Publiceras ej