Nyårstanken?

0kommentarer

Så var man igång igen, första jobbveckan är snart till ända och det känns inte som att man varit ledig alls. När det gäller min lilla nyårstanke (att jobba mindre). Har varit ganska duktig, tog sovmorgon i måndags, åkte hem 1h tidigare i tisdags och 1h tidigare idag. Bra första vecka, har alltså jobbat 3h mindre än vanligt, frågan är ju om det håller i sig...
 
Har länge funderat på att köpa ny tv, har en tjocktv. Men herremintid vilken djungel det är därute i teknikvärlden, usch kommer aldrig kunna bestämma mig. Men nu säger jag godnatt, äntligen. Har velat sova sen före nio, men inte sjutton har jag kommit i säng inte. Så dum jag är. Men samtidigt känns det fel att lägga sig så tidigt, den fritid man har försvinner ännu fortare då ju.
 
Idag gick jag som sagt hem tidigt. Varit i centrum och fikat med två fd kollegor, saknar dem...
Nu ger jag upp iaf. Godnatt

Kommentera

Publiceras ej