Lite julshopping

0kommentarer

Har pratat ett tag om att köpa ny tv, har fortfarande en 28tums tjocktv nämligen. Då mamma känner mig väl förstod hon att jag inte skulle ta tag i det och köpa mig en så jag fick du-pekar-vi-betalar i julklapp, vilket var lagom till en halv tv. Asbra. Under några veckor har jag surfat runt och letat, ojojoj vilken röra det är där ute i den tekniska världen :O Hittade till slut två som kändes bra och en kollega som älskar teknik "godkände" dem. Tänkte köpa en 32tums smarttv men när jag vari affären och tittade så insåg jag att den såg bra liten ut. Blev en 37tums smarttv istället för 5000kr. Har ju för tillfället mobilt bredband och för att själva smart-funktionen ska fungera måste man ha trådlöst nätverk, men tänker att jag kanske skaffar det så småningom, eller snart :P Måste säga att det är världens skillnad i bild, ljud och känsla med nya tvn. Mycket nöjd!
 
Annars blev det inte så mycket shopping. Hade tänkt titta på kläder, men fick ingen bra känsla. Var reor överallt, men bara "skiten" som ingen vill ha kvar och det nya som fanns var våriga pastellfärgade kläder, vilket med våra -16grader och massa snö, känns lite väl långt borta. Blev lite småsaker, ett par örringar med strass, ett OPI-nagellack från JamesBond-kollektionen samt en sushitallrik till middag =)
 
Nej, nu har jag varit ifrån tvn tillräckligt länge. Fortsätta se filmen. Godkväll!

Kommentera

Publiceras ej