långtinimärgentrött

0kommentarer

Minns en replik från en av mina favoritfilmer, St Elmo's Fire med bl.a. Rob Lowe och Demi Moore. Det är en tjej som har det lite tufft och snyftande säger "I never thought I would be this tired at 22." Nu är jag ju inte 22 men har under flera år känt den känslan emellanåt, känslan att man är så trött, långt in i märgen trött. Ingen trötthet som sömn kan bota utan det behövs nåt annat...
 
Sista veckan typ har jag varit trött på det sättet. Slagit över några gånger så jag har skrattat hysteriskt men tänker att det är ju bättre än att jag börjar gråta :P
 
Ikväll hade vi Lucia på jobbet vilket gick superbra (förra veckan när vi tränade trodde jag aldrig att vi skulle få ihop det, lät hemskt). Alla var jätteduktiga och dem var så söta med sina nattlinnen, strutar, glitter och ljus. Endel killar hade vit skjorta och finbyxor, en hade dessutom röd fluga, så söt :D Dagen förövrigt har varit tung...
 
Nej fy, kanske skulle flytta till Björn i Dalsland istället för det här...
Nu blir det lite snacks till säsongsavslutningen av Grey's Anatomy. Jag vill också ha en McDreamy eller Karev i mitt liv. :D
Grey's Anatomy, St Elmo's Fire,

Kommentera

Publiceras ej