Julbord & bebismys

0kommentarer

Efter onsdagens tumult på jobbet har jag fortfarande ont i min hand och knä (haltade igår men idag går jag normalt). Försöker ignorera min hjärna men jag är så trött och får små hysteriska fnissutbrott, hemma känner jag mer för att gråta men livet tickar på...
 
Igår var vi på julbord, pappa, Filip+flickvän, Jens och jag. Det var jättegott och mycket trevligt! Jens och pappa bowlade efteråt, var kul att se för de var så himla jämna. Vi drack några drinkar och jag stannade kvar för några vänner kom ner. Var mycket folk där men ingen som dansade så det var inte så himla kul och när jag kände ångesten komma smygande runt halv 1 gick vi hem.
 
Idag fick jag ha Bror hos mig i en timme medan mamma och pappa tränade. Var mysigt. Han sov först men vaknade snart så vi umgicks lite. Han skrattade så sött åt mig :D 2,5månad nu. Fasters lilla <3
 
Foto: Haft den här sötnosen på besök! Fasters lilla <3
Härligt att få ha hand om honom en stund. Värmer i hjärtat och ger mig förhoppningsvis ork nog att palla en sista vecka innan det är dags för jullov (fast Åsa på jobbet undrade i fredags om jag verkligen kommer på måndag och helt ärligt känns det inte som att jag ska orka, tur man är envis).
 
Önskar er en bra vecka!
bebismys, julbord,

Kommentera

Publiceras ej