terminens första gröna onsdag

1kommentarer

Kan inte fatta det men ett helt sommarlov har gått...suck... Har varit en bra sommar med mycket sol, bad och familj, men ändå, vill liksom inte att den ska vara slut. Vädret har redan ändrats, det känns ganska kallt om kvällarna och jag fruktar att sista badet är nära eller kanske till och med redan gjort.
 
Över till naglarna. Manikyren jag tänkte visa är en jag gjort på mamma, Musse Pigg-naglar, har visat den förut fast med andra färger. Inte jättemycket grönt i den men lite iaf, håller tummarna för att den godkänns av Karin på Vacker och Underbar :D Titta gärna in där för fler gröna lack!
 
 
Detta är färgen jag gjort prickar samt fluga med. Det är en mörk turkos som torkar matt (tror den kommer från depends höstkollektion 2011). Måste erkänna att jag har inte använt den särskilt flitigt, den höll ganska dåligt och med överlack försvann ju själva grejen med ett matt lack.
 
Hoppas ni haft en bra onsdag!
 
 
grön onsdag,

1 kommentarer

Karin || Vacker & Underbar

14 Aug 2013 21:51

Åh vilken söt nailart!

Svar: tack så mycket! en på youtube hade gjort musse-huvuden och då mamma älskar musse så tog jag idén och gjorde om den lite =)
Alexandra

Kommentera

Publiceras ej