Lat vecka

0kommentarer

Den här veckan har verkligen varit en lat en, men det var nog  vad jag behövde. Har sovit, läst, tittat på film samt legat på soffan och glott. I onsdags kom Sofia på fika, vi satt i ett par timmar vid köksbordet, pratade och åt kladdkaka med mangobitar och grädde. Det var ett välbehövligt terapisamtal. Sista på ett tag skulle jag tro, hon väntar sitt första barn nu i slutet av april.
 
I torsdags gick jag utanför gården för första gången på flera dagar. Gjorde några ärenden i centrum och sedan gick jag till cafét där jag satt i 1,5h, först med smörgås, varm choklad och boken, sista halvtimmen kom moster också för att fika lite.
 
För tillfället läser jag en bok av Camilla Läckberg "Fyrvaktaren". Innan dess avverkade jag första boken i triologin av E I James nämligen "Femtion nyanser av honom". Hade förväntat mig en ren tantsnuskbok men hittade en romantisk, erotisk och djup bok om trasiga själar som hittar varandra. Vill verkligen veta vad som händer efter första boken så har beställt de andra två. På två dagar läste jag över 600sidor, bl.a. den första boken. Är man ledig så är man :-P
 
Ikväll har jag och Alex varit på bio, vi såg "The Host" som var mycket bättre än jag trodde. Gillar att gå på bio på fredagskvällarna :D
godnatt
Camilla Läckberg, Femtio nyanser av honom, Fyrvaktaren,

Kommentera

Publiceras ej