Igen.......

0kommentarer

Fredagskvällen började bra, dem som spelade var roliga, snygga och spelade bra :-D Helt okej kväll. Tills jag började prata med en person jag känner där nere och fick veta saker som jag inte ville veta....
 
Tror det är hoppet som är värst. Spelar ingen roll vad det gäller, familj jobb vänner kärlek, man tror och hoppas att allt är bra, och så händer det igen....och igen.... Blir så trött på mig själv att jag inte säger ifrån, men när det gäller släkten så är det inte så lätt....... Det hela har gjort mig låg iaf. Inte ens nagellack har kunnat pigga upp mig i helgen :-P
 
Nej, nu ska jag dricka upp min cola och gå till sängs med Peter Robinsons "Roten till det onda". Måndag och tisdag har vi studiedagar och imorgon är det föreläsning här så jag får lite sovmorgon vilket alltid gillas. Önskar er en bra vecka.

Kommentera

Publiceras ej