80-tal på parken!

0kommentarer

För några helger sedan var det fest på vår gamla Folkets Park, det är inte ofta den nyttjas nuförtiden (synd att våra gamla folkparker dör ut...) men när den görs så är det roligt! Den här gången var det dags för 80-tals party. Det var uppträdanden av några kända artister såsom Tone Norum, Tommy Nilsson, Pernilla Wahlgren, Attack och Millas Mirakel. Dem gav järnet och det var jättekul! Efter uppträdandet var det dans i paviljongen till dj som spelade gamla kända 80-talare =)
 


Alex och jag började kvällen hos mig redan kl.16 (uppvärmning) och så halv sju blev det cykel till en kompis och hennes kille som skulle ha lite förfest. Var en rolig kväll (förutom en liten paus i andningen...). Längtar redan till nästa års fest!
 
Tänkte tala om också att jag har spenderat dagen i stan och shoppat samt tagit en långfika med min lillasyster. Härligt! Blev ett par nya svarta byxor (inte jeans), lila stickad tröja, lite smycken samt några böcker. Letade efter en djupgrön top men hittade ingen som passade riktigt. Får leta vidare för något klädesplagg i den gröna färgen som är så populär i höst, det ska jag bara ha för jag älskar den!
 
Nu ska det bli popcorn och film. Hoppas ni har en bra helg!
kram
80-talsfest, Folkets Park,

Kommentera

Publiceras ej