...lyx för ensamma...

0kommentarer

Den här veckan har jag känt mig så himla stressad och uppjagad. Dessutom trött då jag jobbat mycket, i onsdags hade vi möte till kl.8 på kvällen. Igår gick jag hem tidigt, kvart över 4, för rotmos hos mormor och morfar. Satte mig efteråt i fåtöljen för att "vila lite", blev en tupplur på 1,5timme...
 
Ikväll lyxade jag till det lite, måste få göra det även om man är ensam. Blev surdegsbröd med brieost, ryggbiff med frästa morötter, spenat, lök och vitlök. Allt detta nedsköljt med en ganska stor mängd rödvin. Wonderbar!
 
 
Sitter dessutom och tittar på "Dagboken - jag sökte dig och fann mitt hjärta". Helt otroligt sorglig, romantiskt och underbar film. Läst boken och tror det är femte gången jag ser filmen.
 
Blir nog snart godnatt, så himla trött....och tyvärr ganska låg........
kram

Kommentera

Publiceras ej