Lite lätt pömsig...

0kommentarer

Den här veckan är verkligen seg. Beror mycket på att vi hade föräldramöte igår vilket innebar att jag kom hem kvart i nio på kvällen =O Var bara att titta på Grey's Anatomy och sen sova, dock svårt att koppla av så tog ett tag. Inte mycket till fritid där inte... Dessutom var det en riktigt jobbig dag igår, med allt från bråk när jag var rastvakt till teknik som inte ville fungera (vilket gjorde att den tid jag skulle förbereda mötet på försvann i ett nafs). Uppepå det kändes det inte riktigt som att alla samarbetade utan i vissa delar kände jag mig väldigt ensam, irriterande.
 
Men nu är det bara några timmars jobb kvar sen är det helg! Och denna helg är full, på mer än ett sätt ;P Börjar imorgon med att mammas födelsedagsfest, fyller 55år. Ska dit vid sex för mat och sen tårta med släkten. På lördag ska två kompisar ha födelsedagsfest med början kl.5. Innan det blir det en fördrink hos en annan kompis och innan det krävs rejält arbete med rakning av ben, dusch och tjockt lager spackel då min hud är väldigt höst-o-fräsch. Men det blir nog bra efter en drink eller två :-P
 
Vad ni än ska göra i helgen så hoppas jag ni får roligt!
bajbaj

Kommentera

Publiceras ej