Födelsedagar

0kommentarer

Veckan som gått har varit stressig och upprörande...blev ganska låg på slutet för vissa saker tar så mycket energi och jag har svårt att släppa tankarna om hur jag ska lösa det...
 
I början av veckan kom Alex och hämtade mig på jobbet. Vi skulle fika men det var stängt så det blev att vi tog en sallad på pizzerian istället och diskuterade helgen som gott. Trevligt!
 
Igår jobbade jag på fm för att sedan snabbt slänga i mig lunch och åka på kurs. Vem vill gå på kurs mellan 13-17 en fredag? Dessutom när det dessutom tar nästan 1,5h att komma hem. Suck... Efter en halvtimme hemma var det dags för att fira födelsedagar, lillasyster fyllde ju år förra fredagen och mamma2 fyller år idag. Så igår träffades vi alla för att fira, mamma2+pojkvän, mamma+man, pappa, mina tre bröder, lillasyster och jag. En intressant samling eller vad säger ni? Hehe. Blev en trevlig kväll med mat, vin, prat och så följde lillebror med hem till mig för att se på film. Mys på hög nivå hela kvällen alltså :-D Av mamma, lillebror F och mig fick lillasyster några vinglas av Carolina Gynning, jättefina. Mamma och jag köpte en flaska vin och ett mobilskal till mamma2, ville blinga till henne lite så tog ett glittrigt. Båda verkade nöjda!
 
Men idag har jag varit väldigt trött och seg. Efter fika hos moster med mormor och morfar samt alfapet hos mamma har jag sovit en stund i fåtöljen med katten i famnen. Det var döööskönt! Men nu är det snart dags för middag. Blir en rejäl köttbit, frästa grönsaker och bearnaisesås, ska bli mums!
 
Önskar er en trevlig lördagskväll!

Kommentera

Publiceras ej