Tiden tickar på...

0kommentarer

Nu går tiden så himla fort. På jobbet kämpar jag med sista nationella proven, genomförande samt rättning, och utanför fönstret blomstrar våren (förutom denna helg för nu återfuktas naturen rejält). Privat tycker jag det är ganska dystert just nu. Orkar inte alltid vara trevligt social och stå ut med vad som helst, alltså är det bäst att hålla sig för sig själv. Saknar K.........

Igår, fredagskväll, sov jag mest hela kvällen, var helt förstörd. Skönt men sova bort tiden vill man ju inte heller. Men är snart ledig igen så gör inte så mycket om jag sover bort den här helgen. Fast bara sova får jag inte, måste ju upp i mina 10 000 steg per dag också (vilket jag än så länge klarat)!

Som uppmuntring har jag här lite nagelbilder med glada färger =)

               
               lite egengjord blommig nail art

              
               ett opi minilack som jag fick från familjen när dem var i new york
               heter Say It Ain't So-Ho, härlig orange-röd färg
    
                         
                          ett lack från isadora, kombat kakhi, gillar!

Kommentera

Publiceras ej