Sommaren är här!

0kommentarer

Den här helgen har det verkligen varit sommar, jättevarmt. I går blev det en tripp till en kompis för lite eftermiddags fika och prat. Sen vid 6 blev det grillning för A, L och mig. Min första för året, är ju så himla gott =)

                
fläskkarré, grillade grönsaker (majs, paprika, sparris o zucchini) samt en sås på gräddfil, oliver, vitlök o zucchini =)

Veckan som gått var inte den bästa här i livet (men å andra sidan inte den värsta heller ;P). Finns ett ord som beskriver känslan (hatar ordet och tycker det används fel och alldeles för ofta men nu stämmer det bra), kränkt! Ibland undrar man hur folk kan säga vissa saker dem säger, tänker man inte alls på vad som kommer ut från ens mun eller? Blev iaf riktigt upprörd och ledsen, men sa ingenting för helt ärligt så orkade jag inte det just då. Blev liksom paff och tänkte att nej, jag måste ha hört fel..men näpp... Jaja, hoppas kunna släppa det (tyvärr lättare sagt än gjort) och gå vidare, glömma, men nej, förlåta lär jag inte göra...

Nej nu glömmer vi det och går vidare. Dags för en ny vecka. Bara tre kvar till skolavslutning. Kommer böla ögonen ur mig då jag haft denna klass i två år, aldrig haft samma grupp så länge förut.

Sovdags, måste bara gå 500steg till, brukar bli det under tandborstning och släckning ;P
godnatt

Kommentera

Publiceras ej