Nygammal leksak

0kommentarer

När jag var och handlade förra veckan hittade jag den men i ny förpackning. Min gamla leksak Rubik's Snake. Hade en när jag var liten och älskade den, spenderade många timmar med att vrida och vända på den. Har alltid velat ha någonting att göra när jag tittar på tv eller film. Så nu när jag såg min gamla leksak i affären var jag bara tvungen att köpa den, hela 25kr så blev nästan ruinerad :P

Ganska fascinerande hur händerna kände igen leksaken och snabbt formade den till en boll, som på den gamla goda tiden! Så här kommer lite nostalgibilder för oss stenåldersmänniskor.

 
 standarden, en boll                              en snöflinga

  
 kanelbulle eller ros                               egen konstruktion, ni ser väl vad det är? 
                                                           jo en groda som ligger på rygg o slöar :P  
 

Kommentera

Publiceras ej