v.9

0kommentarer

Kände mig hyfsat pigg efter lovet men fick lite att grubbla på och när jag började jobba igen så kom stressen tillbaka direkt. Var som att man inte haft lov. Antagligen var lovet för kort så man inte hann att bli lugn och stressfri på djupet utan bara på ytan.

I fredags var det dock en mycket bra dag. Jag fyllde år och även om ingen på jobbet visste något förrän precis när vi skulle gå hem då jag berättade för min klass, så var det en bra dag. Hade nämligen något att se fram emot. Efter jobbet skulle nämligen jag och mina två mammor åka på spa. En helg på Sandvik Gård kan få även den mest deprimerade själ att känna lugn igen. Varit ljuvligt! God mat, trevligt sällskap, bad i massagepool utomhus, en stund i bastu och mammorna badade sedan i isvak (jag var i till knäna, tyckte det räckte). Varit jättehärligt! Kommer kort här vartefter.

Men nu är det dags att gå och sova så jag orkar jobba imorgon.
kram o godnatt

Kommentera

Publiceras ej