Seg förkylning

0kommentarer

Förkylningen från förra helgen har inte riktigt släppt sitt grepp om mig än, irriterande. Påverkar både min energi och mitt humör :-(

I onsdags piggade A och jag upp oss med en promenad, laxburgare med sallad och fetaoströra och så hade hon gjort efterrätt, Bounty-bollar. Sen var vi så sega att vi lade oss i min soffa och tittade på de två första avsnitten av serien Grey´s. Hon har inte sett dem förut och blev, som jag trodde, lite frälst, så första boxen följde med henne hem. Var en mycket trevlig kväll!

Igår kväll gick jag, ca45min fram och tillbaka, till moster och lämnade av hennes oriflame-saker. Där blev jag bjuden på ett glas vin och lite jordnötter. Trevligt så där helt apropå på en fredagskväll. Vid 23-tiden blev jag så uttråkad att då, äntligen, blev min nya dvd-hylla hopmonterad. Irriterande nog var hela hyllan lite sned så idag fick mamma hjälpa mig och sätta dit tassar på den, grr.

Nej vänner, nu är det dags för mig att göra mig i ordning för snart ska vi fira födelsedagar, min och mina två bröders. Kommer förresten att lägga ut lite bilder snart på Sandvik samt på lite nya manikyrer. Måste bara lära mig hur nya mobilen funkar när man kopplar den till datorn :P

xoxo

Kommentera

Publiceras ej