Känslan fortsatte...

0kommentarer

Känslan av att man inte borde stigit upp har förföljt mig hela veckan. Det har varit ganska tufft med mycket att göra, skriver skriftliga omdömen inför utvecklings-samtal samtidigt som jag bedömer nationella prov i svenska och gör nya prov i matte mm, mm... Mina elever har dock varit jätteduktiga och kämpar på med proven samt betett sig jättebra idag när vi varit på högstadiet för att hälsa på.

En glad nyhet för denna vecka är att jag, efter 9år som utbildad lärare, har fått min första fasta anställning! Skrev på pappren i tisdags. Kändes konstigt. Själv är jag ganska negativ så erkänner risken för att jag blir avskedad i juni då det finns ett överflöd av lärare i kommunen, men värre kan det ju inte bli än att jag går 9år till utan fast jobb :P Bara att vänta och se...

Imorgon gott folk är det fredag!
godnatt

Kommentera

Publiceras ej