skolavslutning

0kommentarer

Igår hade vi vår efterlängtade skolavslutning. Det är alltid lite dubbelt med avslutningar, dem är fina och det är skönt att sluta samtidigt som det är ett avslut, efter 2år kommer jag inte ha denna klass mer...

Var dock duktig, det blev ingen fulgråt i kyrkan i alla fall. Men det blev lite översvämningar ibland, t.ex. när några av mina elever spelar instrument och uppträdde, när en elev sjöng, vid stipendieutdelningen samt när jag skulle dela ut rosor till alla. Ojoj :'(

Ikväll blev jag bjuden på mat i viken av mamma2, trevligt! Men nu är det sovdags för imorgon 10.40 åker jag till stan för lite shopping (förhoppningsvis) och sedan mat för att fira lillebrors födelsedag.
kram o natti natti
 


dessa örhängen fick jag av klassen :)


skolavslutnings-manikyren =)

Kommentera

Publiceras ej