Födelsedagsfirande

0kommentarer

I fredags hade jag sån tur att E bjöd mig på mat i viken. Trevligt! På lördagen tog jag bussen till stan och shoppade loss, strumpbyxor, vit kort kjol, vitt spetslinne, korta byxor, tunn tröja, tunn mönstrad topp, nagellack samt en iskross. Jag är nöjd =)

Efter det blev det restaurangbesök för att fira lillebror som idag fyller 25år. Det var mamma+man, min bror, hans kompis, hans mamma+pojkvän. God mat, kycklingburgare med cole slaw och mangodressing samt ljuvlig chokladkaka med chokladsås, avslutades med en pratstund i hans lägenhet. Av oss fick han en ny väckarklocka och pengar.

Kvällen spenderade jag med grannen. Helt plötsligt satt vi på berget med väldigt fin utsikt och drack vin. Lika plötsligt bestämde vi oss för att gå ut och dansa. Vi hade jätteroligt!

Barnen har nu gått på sommarlov och jag har bara några dagar kvar att jobba. Det samt en bra helg är bra saker, men ändå...låg...

.....jaja....godnatt......

Kommentera

Publiceras ej