Coke Cherry

0kommentarer

Idag har vi haft idrottsdag, gick jättebra trots att det regnat, varit endast 6grader varmt och blåst. Inte nice. Efter jobbet blev det en tripp till växthusen där jag köpte lite nya blommor till min uteplats.

Halv sju var det dags för middag, vi hade bestämt att vi, släkt, skulle äta ute. Vi blev 7pers. Var gott, men var så trött att det var svårt att hålla sig vaken när man blivit mätt i magen. Väl hemma igen blev det en tupplur i soffan. Kände dock att jag inte ville gå och lägga mig dirket efter det så nu har jag öppnat en burk cherry coke, vilket var fantastiskt gott!

På eftermiddan fixade jag lite mönster uppepå mitt nagellack. Tycker det blev hyfsat iaf. Ser lite japanskt ut, tänkte lite på japanska körsbärsblommor. =)

                      

Ger nog upp nu. Dags att sova. Ögonlocken är väldigt tung känner jag ;P
Ha det så bra därute, önskar er en riktigt trevlig helg!
kram och godnatt!

Kommentera

Publiceras ej