Sommardag

0kommentarer

Idag har det varit bland dem första riktiga sommardagarna! Trots att solen försvunnit emellanåt har det ändå varit varmt, inget regn, solsken, kunnat både bada och sola utan att frysa, underbart. Har varit i mammas+mans sommarstuga med dem och hans dotter+pojkvän. Mysigt! Inser dock att nästa år måste MÅSTE jag köpa nya badkläder. Har nu ett par förstora shorts (för mina bikinibyxor är för dåliga) en bikinitop utan resår så jag måste ha ett badlinne utanpå. Inte direkt snyggt men å andra sidan är det ingen som bryr sig när man badar vid sommarstugan =)
 
Kvällen blev även den mysig och en hit. Jag och grannen åkte ner för att äta sallad i centrum. Plötsligt ringde min mobil o min kompis S frågade om jag ville gå och äta med henne. Passande. Blev två roliga timmar för oss alla tre med även lite annat besök där vi satt i kvällssolen.
 
Har lagt ihop en tårta ikväll till morgondagens namnsdagsfirande. Hoppas ni får se en bild av den samt lite annat smått o gott närmsta dagarna (bara jag orkar föra över allt på datorn, sommarslö som jag är). Nu ska jag tillbaka till min bok "Snö och Aska".
kram & godnatt

Kommentera

Publiceras ej