Dubbla paket =)

0kommentarer

Har bara gjort det en gång förut, men när jag tittade på alla fina lack på hemsidan så var jag bara tvungen. Jag har återigen beställt från överskottsshoppen på nailmail.se =) I vanliga fall köper jag mest lack från lite billigare märken men ibland slår jag till och nu blev det så. Dessa två lack är från märket A-England och heter Ascalon samt Princess Sabra. De är glittriga och skimrar i regnbågens alla färger, vilket tyvärr inte syns här då kortet är taget under köksfläkten :P Detta är första gången jag testar lack från A-England, men kan bli fler, det gick lätt att måla med dem och de är jättefina!
 
                                  
 
Har verkligen shoppat loss på sista tiden, men roligt är det! Surfade runt och letade efter skal till min mobil. Hör och häpna, finns massa fina skal även om man inte har en iPhone :-P Så i dag damp det ner ett paket i lådan med ett nytt skal. Glittrigt och fint tycker jag, hehe! Godnatt!
 
 
                                        Back Cover Xperia Ray Diamond Zebra - BCRAYDZ
 

Kommentera

Publiceras ej