Harry Hole

0kommentarer

Har läst ut tredje boken av Jo Nesbö i dag om antihjälten Harry Hole. Väldigt bra deckare. Nesbö har verkligen en förmåga att bygga upp en läskig historia och veckla in den så man inte kan gissa sig till slutet. Gillar det! Uppskattar även att Hole inte är den vanliga typen av hjälte där allt är lätt och smärtfritt. Han har ett liv, ett tufft sådant med många ärr. Han är en människa.

Annars har helgen bjudit på lite fest igår med paketlek och sedan utgång där ett par spelade, dem var väldigt duktiga och spelade blandad bra musik. Fredagen satt jag hemma, åt lite och kände mig lite låg. Efter tio fick jag ett mess där C undrade om jag ville komma på besök, vilket jag självklart ville. Så blev massa kortspel, cola och väldigt god snickerskaka som M hade bakat. Var inte hemma förrän kl.3. Blir bortskämd med allt detta sällskap, men det gör inget :-P Har känt mig ganska låg i helgen så glad att jag inte behövt vara själv alltför mycket...

På tal om sällskap så kom E på fikabesök idag. Vi satt och pratade ett bra tag. Träffas ju inte så mycket längre men snart ska vi umgås rejält en helt helg, för vi ska på spa. Ska bli underbart!

Nu är det sovdags.
Önskar er en bra vecka!
godnatt

Kommentera

Publiceras ej