Trött vecka med möten...

0kommentarer

Denna vecka har inte varit kul. Med ny snö har snöbollskastandet och olyckor på skolgården fått sig ett uppsving. Eleverna har även dem varit trötta och längtat efter sportlovet, precis som jag. Inte blev jag piggare av att 160min planering försvann för mig i tisdags då jag istället fick vara gympa-lärare. Inte heller de möten vi hade i onsdags mellan 14-16 samt 17-19.30 gjorde mig piggare. Veckan har verkligen känts slitig, är väl för att man vet att det är dags för lov :-P

I torsdags träffade jag några kollegor för fika och prat innan det blev dags för fackmöte. Kom en man från regionkontoret som pratade lärarleg och arbetstid. Intressant var det. Blir dock lite frustrerade känslor, för man inser hela tiden att vi hamnar i en moment 22 diskussion...inte lätt...

Igår blev det en trevlig kväll. Var ute och åt med mamma2 samt moster. Den sistnämnda betalade dessutom mat och dryck åt mig i förtidig födelsedagspresent. Härligt att få en helkväll utan att behöva betala
:-D 

Fick ett sms från C och M förut då dem undrade om jag ville komma och se på "Gladiatorerna" med dem. Blev jätteglad! Så klockan 6 bär det iväg igen!

Hoppas ni har haft en bra vecka och nu kan slappna av med en trevlig helg!
xoxo

            
            fick efterrätt igår oxå: frangelícopannacotta m hallonsås =)

Kommentera

Publiceras ej