Sportlov

0kommentarer

Fördelen med att ha ett arbete är att man kan kosta på sig att njuta ordentligt av sina lediga dagar, vilket jag verkligen gör den här veckan!

Idag har jag läst och sett på tv. Sen har jag även spenderat en hel del tid med mina naglar. Ville göra dem fina innan jag skulle på Oriflame möte. Tog tid innan jag visste vad jag ville göra, blev en ganska enkel manikyr men är ändå väldigt nöjd.

Ska tillägga att jag även spenderat mycket tid åt att försöka välja en ny mobiltelefon. Shit alltså, jag kan verkligen inte fatta större beslut i mitt privatliv. Behöver terapi. Lutar nu åt en Sony Ericsson xperia ray och till det ta abonnemanget flex small på telia. Vet inte om det är rätt beslut, jag räknar, jag tänker, jag jämför, jag blir snart galen :P Men på fredag blir det en ny iaf!

Hoppas ni har en bra vecka!

         

Kommentera

Publiceras ej