Lunt & skönt

0kommentarer

Har ju haft sportlov en vecka, varit väldigt skönt och väldigt välbehövligt. De två veckorna innan var inte roliga och det behövdes verkligen en paus...

Kan meddela att jag efter mycket tänkande och virrande äntligen skaffat mig en ny mobil. Blev en xperia ray, vit. Men inte det abonnemang jag tänkt mig. Det blev halebop istället. Tog tid i telia-butiken kan jag säga och jag tycker synd om telia-killen, men till slut blev det nog ett bra beslut. Hoppas jag :-P

Men när jag kände mig som lugnast och fick jag höra vissa saker som gjorde mig både förvirrad och lite ledsen. Allt är inte alltid som man tänker sig, i och för sig ingen överraskning men ändå... Vet inte riktigt ur jag ska tänka och bete mig men det är väl bara att kliva på som vanligt...

Dags för sängen för imorgon är det jobbdag igen. Hinner nog några sidor i boken innan jag slocknar. Läser "
Gobelängen" av Kylie Fitzpatrick. Det är en historisk roman, den driver läsaren framåt och man vill aldrig lägga ifrån sig boken. Spänning, kärlek och sorg.

Ha en bra vecka!
godnatt

Kommentera

Publiceras ej