21-12-12

0kommentarer

Idag skulle världen ha gått under!
Det gjorde den inte.
De sa att det inte skulle bli någon mer gryning.
Det stämde iaf idag, för det har varit grått o mörkt hela dagen förutom den stora mängd vit snö som fallit.
Men döda är vi inte...
 
Det som hände dock är att vi jobbade sista dagen och nu går på jullov! Riktigt riktigt nice tycker jag och det är jag övertygad om att jag inte är ensam om att tycka :-)
 
Igår hade jag medarbetarsamtal med min chef. Tycker det är svårt att veta hur ärlig och rak man ska vara på såna samtal. Kan vara så att jag är för på mig och säger saker som jag kanske inte borde...men hur ska man veta? Kände att det var vissa saker jag behövde få ur mig och det fick jag och nu hoppas jag på att det kommer bli bättre, men det kanske bara är drömmeri...
 
Nu ska jag iaf njuta av lite julledighet vilket kommer kännas bra bara själva julen är över för den känns inte toppen direkt...menmen man kan inte alltid få som man vill...
 
xoxo

Kommentera

Publiceras ej