Stadstripp

0kommentarer

Kände redan i fredags att det skulle bli en tråkig, ensam och antagligen även ångestladdad helg. Därför bestämde jag mig för att ta en liten tripp till stan. Kändes lite b att åka själv men kände samtidigt att jag inte var tillräckligt social för att umgås med någon. 

Satte mig på bussen tjugo i elva, blev en liten sväng på stan med lillebror och sedan strosade jag lite själv. Bestämde mig för att äta thaimat (trots att jag gjorde det med familjen förra helgen) så det blev thaibuffé. Känns alltid lite konstigt att sitta själv och äta på restaurang men det struntade jag i. Tänker att man måste ju kunna unna sig saker även om man är ensam liksom.

Blev inte mycket till handel, ett nagellack från China Glaze, Moonlight, samt en rosa topp med upprullade ärmar (den tog jag utan att prova, men den passade bra). Sedan åkte jag med två bussen hem och lade mig i soffan med katten på magen och boken i händerna =)

Den här veckan har gått segt, mest för att jag under gårdagen hade ont i huvudet från det att jag gick upp tills jag gick och lade mig (bättre på kvällen men inte helt borta någon gång) och sånt är jobbigt. Blir svårt med tålamodet och man vill helst bara blunda och ha det mörkt, menmen. Haft lite huvudvärk idag med, men tack och lov inte så farligt.

Torsdag och fredag kvar sen är det helg igen, veckorna går fort...både bra och dåligt...
Snart dags för lite frukt och "Grey's Anatomy" :-)
Bye!

Kommentera

Publiceras ej