Påsklov -12

0kommentarer

Denna vecka har vi påsklov. Kan säga att det gör ingenting, jag övelever lite ledighet ;P

Större delen av tisdagen använde jag till att städa, en sysselsättning jag verkligen hatar men ett måste emllanåt. Kom mig också för att byta gardinerna i vardagsrummet och byta lite ljuslyktor och annat. Nöjd med resultatet, lite synd bara att man inte ser att de inre gardinerna är lila (ser typ svarta ut här). Tog ett kort så ni skulle på se hur det blev. Älskar den rosa/lila vasen från ikea som står i fönstret!

Fick en liten träskylt av moster i julklapp. Står nystädat på ena sidan och dags att städa på andra sidan. Gissa vilken sida som typ jämt hänger framåt här... Men nu äntligen kunde jag vända på den så tänkte att det var lika bra att ta kort på det med, så jag har bevis liksom :D

                         




Kommentera

Publiceras ej