Hemma 2dar

0kommentarer

Efter helgens eskapader (berättar om det senare när jag laddat upp bilderna) har jag blivit genomförkyld. Var okej på tisdagen men onsdagen mådde jag dåligt, kändes som 40graders feber (vilket jag självklart inte hade). Men orkade inte jobba torsdag och fredag, genomförkyld, huvudvärk, ont och tung i kroppen samt lite feber (36,5 max i vanliga fall nu 37,8). Hade jag jobbat på kontor hade jag kanske orkat jobba idag, fredag, men som lärare är det svårt när inte rösten fungerar. Har mestadels legat eller suttit och vilat. Ja, jag vet, håller på och rättfärdigar att jag stannat hemma, men det är för att jag får så himla dåligt samvete när jag är hemma, vet ju att dem som är på jobbet blir lidandes...

Nu ikväll har jag känt mig något piggare så jag har lekt lite med mina nya leksaker, mina nagellack och konad-stämplar. Något kul måste man ju ha =)


Kommentera

Publiceras ej