Tillbaka till jobbet

0kommentarer

Lovet är slut och imorgon är det fredag igen, tiden går verkligen fort...... Känner i alla fall att jag hämtat lite krafter under lovet (konstigt annars då jag spenderade 80% av det i soffan :-P ). Himla tur då det blir några väldigt intensiva veckor nu, har typ inte gjort någonting inför utvecklingssamtalen så nu gäller det verkligen att ligga i nästa vecka.

Förra helgen kom min morbror och mina två kusiner på besök, har inte träffat dem sedan i somras så det var roligt. Dem har en ny liten shitzu-vovve som var jättekul att busa med. Blev fika hos mormor och morfar ihop med morbror, kusinerna, moster, mamma och hennes man, härligt! Spenderade även lite tid med E. Vi åkte till stan, shoppade lite och åt thaimat. Tog en meny så vi fick vårrullar, räkor i peppar, kyckling i jordnötssås, friterat fläsk, biff i röd curry och friterad banan med glass. =-) Supertgott och mysigt!

Även den här helgen kommer bjuda på en hel del, verkar det som. Imorgon ska nämligen jag, mamma+man åka till stan en sväng. Titta lite i affärer, fika och köpa hem lite mumsig mat. På lördag ska vi fira lillasyster som fyller 20 och hennes mamma som fyller 50 år nu i november. Yeah! 

Bilden nedan visar hur jag lackade mina naglar förra helgen, lade till lite nailart för att göra det lite roligare. Ganska nöjd med resultatet, fast det svarta lacket satt inte speciellt bra. Men, ni får själva döma vad ni tycker om manikyren =)

Nu ska jag titta på "Criminal Minds" och äta lite frukt innan sängen kallar.
xoxo

Kommentera

Publiceras ej