...breathe...

0kommentarer

Kände mig riktig låg förra veckan, men nu har jag lyckats samla lite kraft så jag kan ta på mig min mask igen och verka normal.

Fanns flera anledningar men en stor är en persons handlande...själv förvånad att jag tagit åt mig så mycket av det. Menar, efter ett antal år och problem senare så borde jag ha lärt mig, men tydligen inte... . Känner mig ganska patetisk som låter någon annan styra mitt mående så här, men hjälps inte...är ju svårt när det gäller någon närstående...

En liten länk samt text här på "Keep Breathing" av Ingrid Michalesson med video ur "Grey´s Anatomy".

♥ Alexandra♥


http://www.youtube.com/watch?v=PUDAiBmQnpw&playnext=1&list=PL71F779730041D0EB

The storm is coming but I don´t mind.
People are dying, I close my blinds.
All that I know is I´m breathing now.

I want to change the world, instead I sleep.
I want to believe in more than you and me.

But all that I know is I´m breathing.
All I can do is keep breathing.
All we can do is keep breathing now.
Now, now, now.

All that I know is I´m breathing.
All I can do is keep breathing.
All we can do is keep breathing.

All we can do is keep breathing.
All we can do is keep breathing.
All we can do is keep breathing.
All we can do is keep breathing.

All we can do is keep breathing.
All we can do is keep breathing.
All we can do is keep breathing
All we can do is keep breathing now.


Kommentera

Publiceras ej